Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 1 Oct 2014 20:32:59 +0200

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:542aebd7$0$3157$65785112@news.neostrada.pl...
przechowywania". Zamknięcie programu lub przejście na grupy dyskusyjne powoduje wywalenie ustawień moich i znowu poczty są na górze. To na chorobę ta opcja jak jej nie pamięta a ja siedzę i marnuję czas na układanie

No pszeciesz M$ lepjej wje, co urzytkownikowi nefsuf jest poczebne :P
(literówki celowe)
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że prócz FB, który zniszczył komunikację w necie, także do tego zniszczenia M$ się dołożył... Co do WLM, to nie było by tak źle, gdyby i on się nie przepełnił. W przypadku OE jednak jestem w stanie po kawałku ciurkać swoje dane i w innym miejscu złożyć je do kupy, a WLM, to nie wiem, ile bym się z tym za przeproszeniem, pierdolił, a i tak nie wiem, czy dostałbym to, co bym chciał. Najgorsze to przepełnienie i czy bym dał radę je po kawałku przeciurkać...?

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.