Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 10:35:56 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.12357dea66639f2a.84011@zax.pl">news:mn.12357dea66639f2a.84011@zax.pl...

A może dasz szansę niejakiemu MesNews?
Niniejszymm właśnie z niego piszę.

A spróbuję przy okazji - pocisnę go trochę i rozruszam news-archive po raz kolejny :) BTW. nie proponować Hellcore Mailera. Próby obłaskawienia go przeze mnie skończyły się gromkim (dzieci, zatkać uszy(1)) "Kurwa żesz jego w dupę zapierdolona mać jebana" (dzieci, odetkać uszy) i wyjebanie z hukiem takim, że obawiałem się, iż mi "atecy" na chatę wparują... Chętnie dam szansę MesNews-owi :) Usiądę do drugiego kompa i go ściągnę. Free, share, etc? (żeby mi nie wypalił, iż pełna wersja kosztuje 40 ojro...)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.