Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 7 Oct 2014 02:51:54 +0200
Dnia Mon, 6 Oct 2014 19:26:12 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Także nie zarzucam jej winy, a jedynie to stwierdzam, że jest wrażliwsza na
> ten błąd.

Autorzy wzięli i napisali klienta tak, żeby zachowywał się zgodnie z tym, co
w RFC stoi. To, że Microsoft w temacie Outlook Express miał to od zawsze we
dupie, to już nie problem Opery. :)

> W sumie może tak, ale może bardziej dla zobaczenia miny, jak zobaczy coś, co
> niemożliwe :)
> Mam pewnego nawiedzonego znajomka i miło by mi zobaczyć było, jak mu szczena
> wybija dziurę w podłodze, a oczy upodobniają się do 2 pięciozłotówek :)

Weź lepiej macwyznawców ponawracaj. Większy ubaw moim zdaniem. :D

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]