Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 08:49:55 +0200
Dnia Mon, 6 Oct 2014 01:29:59 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Bo to jest dziwne. Jeśli wiadomość ma pochrzanione kodowanie, to powstaje
> problem z czytelnością. A zwlaszcza przy cytowaniu, musiałbym sobie
> przypomnieć w praktyce. Znaczną część takich wiadomości OE jakoś prostuje i
> ogonki są prawidłowe. Trzeba też się natrudzić (ale nieznacznie, jeden
> parametr w konfigu), z wyłączeniem Quoted-Printable.
Aaa, bo ty zapewne miałeś na myśli newsy. Ja Opery do tego nie używam. U
mnie od lat rządzi trójca - do maili Opera, do newsów 40Tude, do binarek
Grabit.  Z tym ze Grabita daaawno nie użyłem a w miedzyczasie przesiadłem
sie z XP na Minta i nawet nie wiem czy Grabit by zadziałał albo czy jest
linuksowy odpowiednik.

--
Jacek