Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 19:26:12 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4aywwbico01$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Zastanawiam się, na ile jest to rzeczywiście problem klienta z Opery, a na
ile skutek spieprzonego kodowania w danym poście. Jakoś mam takie
podejrzenie, że to nie Opera jest źródłem problemu. :)

Także nie zarzucam jej winy, a jedynie to stwierdzam, że jest wrażliwsza na ten błąd.

(OE/WM/WLM pod WINE)
udowodnić), zgadzając się nawet, żeby były tylko najbardziej podstawowe
funkcje, choćby na kilka uruchomień, a potem już coś prawilniejszego.

Takie ćwiczenie dla samego ćwiczenia? :)

W sumie może tak, ale może bardziej dla zobaczenia miny, jak zobaczy coś, co niemożliwe :) Mam pewnego nawiedzonego znajomka i miło by mi zobaczyć było, jak mu szczena wybija dziurę w podłodze, a oczy upodobniają się do 2 pięciozłotówek :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.