Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 Oct 2014 10:54:51 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:11bl9stoviddy$.1824uuu5j11u5$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 29 Sep 2014 22:42:18 +0200, ACMM-033 napisał(a):

2. Czy WM i WLM dadzą się odpalić pod WINE - Linux (najpewniej użyję
Ubuntu)?

To zbyt pokręcone. Usiłować siłować się z produktami MS pod linuksem?
Masochista...

No, trochę tak :)

Czemu nie wypróbujesz mailera z Opery 12.16 lub 12.17? Zaleta taka że masz

Jednym z powodów jest to, że jest bardzo wrażliwy na kodowanie. To, co OE łyka bez trudu, mailer Opery potrafi rozkraczyć lepiej, niż najbardziej wronia wrona... Ale w sumie zły nie jest, tylko nie ma potrzebnej mi (do antyspamu) opcji "przekaż dalej, jako załącznik" - tak mam na koncie mailowym HomeNet, gdzie w razie spamu tak go przesyłam pod dedykowany adres, oni tam wciągają na listę i w tym roku przyszła mi zaledwie jedna przesyłka, wiadomo, co z nią zrobiłem :)
Jak przeglądam przez WWW folder spam, to tam "trochę" zawartości bywa :)

to i pod windą i pod linuksami. I na pewno lepsze od Thunderbirda.

Moim zamiarem co do OE było przymknięcie dzioba kilku nawiedzonym (w odróżnieniu od normalnych, których szanuję) linuksiarzom, poprzez uruchomienie pod Linuxem, programu OE, lub WM/WLM. Nie chciałem oszukiwać przez podmianę nagłówków, tylko dać prawdziwy program (tak, żebym mógł to udowodnić), zgadzając się nawet, żeby były tylko najbardziej podstawowe funkcje, choćby na kilka uruchomień, a potem już coś prawilniejszego. Skoro podobno ZUSowski "Płatnik" da się po skomplikowanych manewrach odpalić w WINE, to czemu nie OE/WM/WLM? :) TC, WinMX, Opera windziana, te progsy chodziły mi bez większych problemów pod WINE. Choć plik hosts, aby WinMX prawidłowo łapał serwery, pod Pingwinem trudniej zmodyfikować (bo to pingwini się tu modyfikuje), ale w końcu się dało i to :)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.