Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 6 Oct 2014 15:42:53 +0200
Dnia Sun, 5 Oct 2014 10:54:51 +0200, ACMM-033 napisał(a):

(ciach…)

> Jednym z powodów jest to, że jest bardzo wrażliwy na kodowanie. To, co OE
> łyka bez trudu, mailer Opery potrafi rozkraczyć lepiej, niż najbardziej
> wronia wrona...

Zastanawiam się, na ile jest to rzeczywiście problem klienta z Opery, a na
ile skutek spieprzonego kodowania w danym poście. Jakoś mam takie
podejrzenie, że to nie Opera jest źródłem problemu. :)

(ciach…)
> Moim zamiarem co do OE było przymknięcie dzioba kilku nawiedzonym (w
> odróżnieniu od normalnych, których szanuję) linuksiarzom, poprzez
> uruchomienie pod Linuxem, programu OE, lub WM/WLM. Nie chciałem oszukiwać
> przez podmianę nagłówków, tylko dać prawdziwy program (tak, żebym mógł to
> udowodnić), zgadzając się nawet, żeby były tylko najbardziej podstawowe
> funkcje, choćby na kilka uruchomień, a potem już coś prawilniejszego.

Takie ćwiczenie dla samego ćwiczenia? :)

(ciach…)

[ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej      ]
[ polowie?? A: Wstępna.                     (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]