Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 22 Aug 2014 19:11:51 +0200

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:53f6d87f$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...
A tak z ciekawości masz jakieś wyniki testów dla klastra 512 i sektora
fizycznego 4096?

Na dużym kompie mam PATA SSD 128G, może ma on takie sektory, ale teraz nie mam jak sprawdzić, może później. Za to w oparciu o sektory 512 i bloki o różnych wielkościach - jak pisałem, praktycznie w granicach błędu. Prędzej fragmentacja coś uwarunkuje.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.