Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 23 Aug 2014 17:13:54 +0200
W dniu 2014-08-23 o 14:17, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
IMHO to usuwanie partycji nie ma sensu, ale moze czegos nie wiem.
Czy masz na mysli wyzerowanie pierwszych sektorow owej partycji?

chyba nie

Z moich subiektywnych doświadczeń, większa wtedy pewność, że w razie babola
w systemie plików, tak się go skutecznie utrąci. Jak pisałem, miałem już
babola, który nawet mimo wykasowania wszystkich plików i robionego chkdsk,
itd., nadal miał usterkę, powodującą dziwne i niezbyt miłe zachowanie
systemu po instalacji. Mój manewr zdjąć-założyć definitywnie pozbył się
błędu i system zaśpiewał, jak mu kazano. A potrwał raptem no, może 30-60
sekund wszystkiego.

Dobra... Skoro to zajęło/zajmuje tyle czasu - to w czym problem? Uperd... łapy?

--
Artur
2 weeks 1 day 22 hours 54 minutes 56 seconds and 135 milliseconds.