Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 23 Aug 2014 10:18:41 +0200
W dniu 2014-08-22 o 19:56, jakson pisze:
założyć ponownie. Oczywiście, jest w komendzie format parametr /a (see
format /?), jakoś tak mi się wydaje, tak za mną chodzi, że lepiej będzie
zrobić wtedy (gdy się sknoci) myk ze djęciem i założeniem partycji - i
dopiero potem format z odpowiednim rozmiarem bloku.

A czym sie rozni format z nowa (inna) wielkoscia klastra
od usuniecia partycji, zalozenia partycji i formatu (z inna wielkoscia
klastra)?

nadmiarowością

IMHO to usuwanie partycji nie ma sensu, ale moze czegos nie wiem.
Czy masz na mysli wyzerowanie pierwszych sektorow owej partycji?

chyba nie

--
Artur
2 weeks 1 day 16 hours 1 minute 58 seconds and 881 milliseconds.