Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana wielkości "klastra"
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Fri, 22 Aug 2014 19:56:36 +0200
założyć ponownie. Oczywiście, jest w komendzie format parametr /a (see format /?), jakoś tak mi się wydaje, tak za mną chodzi, że lepiej będzie zrobić wtedy (gdy się sknoci) myk ze djęciem i założeniem partycji - i dopiero potem format z odpowiednim rozmiarem bloku.

A czym sie rozni format z nowa (inna) wielkoscia klastra
od usuniecia partycji, zalozenia partycji i formatu (z inna wielkoscia klastra)?

IMHO to usuwanie partycji nie ma sensu, ale moze czegos nie wiem.
Czy masz na mysli wyzerowanie pierwszych sektorow owej partycji?

PS
Dzieki za ciekawe informacje.