Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 23 May 2014 01:15:36 +0200
Dnia Thu, 22 May 2014 23:52:44 +0200, JoteR napisał(a):

> Łońskiego roku opisywałem tutaj hecę z rozjeżdżającymi się fakturami w PDF,
> spowodowaną aktualizacją tego ponoć tak wspaniałego Firefoksa z wersji
> bodajże 18 na 19. Empirycznie ustaliłem, że nie była to wina wtyczki od
> Adobe. Po cofnięciu tej (za przeproszeniem) przeglądarki do wersji
> wcześniejszej i zablokowaniu automagicznych uaktualnień sytuacja wróciła do
> normy. O ile można nazwać normą pracę na niepołatanym (z konieczności)
> oprogramowaniu.

Cofnięcie do wersji wcześniejszej co spowodowało odnośnie wtyczki czytającej
PDFa? Bo co jak co, ale akurat możliwość obsługi PDFa, to jest dodatkowy
feature moim zdaniem. :)

> Są jeszcze tacy, co uważają, iż ostatnia nadająca się do użytku wersja tej
> dziurawej kobyły to 3.6.x ;->

No trochę się rozpędziłem, 28 jeszcze jakoś daje radę.

[ Destroying everything seems like the best option.                        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]