Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 3 Jun 2014 21:23:13 +0200
Dnia Fri, 23 May 2014 07:39:37 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Starsze faktury UPC, nie wiem, jak teraz, odpalone np. w Foxit bodajże 3.0
> (a może któraś dwójka, nie pamiętam numeru wersji), były kompletnie
> rozpieprzone - kod paskowy to go nawet Picasso by się nie powstydził. Tło
> było OK.

Aż żałuję, że nie mam tak starego Foxita. Fakturę najstarszą z UPC w postaci
PDFa wygrzebałem ze stycznia 2012.

> Zmusiło mnie to do instalowania wyższych wersji, już nie tak
> lekkiego (choć nadal lżejszego od Adobe) czytnika PDF. Wyższe wersje dużo
> lepiej wyświetlały i kod paskowy był na miejscu,długo się jednak opierałem,
> albowiem Foxit czwórka z kolei rozpieprzał zasoby komputera, ściślej,
> dziwnie dużo ich brał i kaszanił wyświetlanie/wydruk niektórych plików (np.
> obrazek rozwalony na kilka, pozamienianych miejscami ze sobą części).

Foxita używam zamiennie z PDFX-Change Viewer - w zależności który mi
bardziej do gustu przypadnie (mając - z racji zawodu zawsze pod ręką
Acrobata). Raczej nie kojarzę zdemolowanego podglądu PDFów. Ale może to być
zależne od samego PDFa i konkretnego programu. Przy czym - jak pisałem - nie
używam podglądu PDFa w przeglądarce.

> Dopiero ostrożnie piątka - ta już była lżejsza i jakoś do tej pory
> wytrzymuje. Tylko nowych opcji w pizdu jest, nie wiem, czy kiedykolwiek
> wykorzystam, Foxit Cloud (na CHUdego JAsia mi chmura?), fejzbuk z dwumegowym
> pluginem... Po JAsia mi to?

Zmusza Cię ktoś do instalacji / korzystania? :)

> Za to Avast się nie pluje, że staroć i ostatnio
> nawet sam dał radę zainstalować aktualizację Foxita. Ale i fonty, i
> wygląd,nie rozwalają się teraz.

Z Avastem, to się pożegnałem już dawno temu i specjalnie tego nie żałuję. :D

[ Animal rights? Animals have the right to be tasty.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]