Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie włącza się Adobe Reader
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 3 Jun 2014 21:23:13 +0200
Dnia Sat, 24 May 2014 21:11:45 +0200, Marek napisał(a):

> Daj spokój Animce bo dowiesz się nowych rzeczy o sobie, swojej rodzinie
> i psie (jeśli go masz). Oczywiście nie licz na to, że cokolwiek będzie w
> superlatywach :-D
>
> Ja już wymiękłem. Szkoda mi czasu na wymianę zdań z tą Panią.

Dowiedziałem się już nie raz - spokojna Twoja głowa. Co ciekawsze cytaty
Gwiazdy i tak zbieram, bo takiego kabaretu, to obecnie ze świecą szukać na
rodzimej scenie. :D

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]