Re: [WINNT] Problem po naprawie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem po naprawie systemu
From: "Bartosz" <Bar@Tosz.pl>
Date: Sun, 15 Sep 2013 19:07:50 +0200
Podczas naprawy systemu z płytki oryginalnej
wystąpił pod koniec problem polegający na tym,
że po pojawieniu się na ekranie napisu Czekaj...
nic się dalej nie działo przez bardzo długi czas.
Zrestartowałem więc system z guzika na obudowie.
Pozornie jest OK, ale nie działają takie rzeczy jak
Windows Update oraz Pomoc i obsługa techniczna.
Ponadto nie można wywoływać stron w FireFoxie
ze skrótu, tylko trzeba wklejać adres.
Tyle zauważyłem, ale niewykluczone że jeszcze inne
rzeczy nie chodzą.

Przepraszam, zapomniałem napisać, że używam:
Windows XP Pro SP3

Pojawił się także komunikat:
Wymagany klucz wyszukiwania nie został odnaleziony
w żadnym kontekście aktywacji.

Oczywiście system był kiedyś aktywowany, a dzisiaj,
podczas ratowania, podałem prawidłowy klucz.
Zresztą z tej samej płytki system był już kiedyś ratowany
i takich problemów nie było.

Co zrobić?
Instalacja systemu od nowa to ostateczność.
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Bartek