Re: [WINNT] GroupOffice jako domyślny klient poczty - problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GroupOffice jako domyślny klient poczty - problem
From: pigobocian <pigobocian@gmail.com>
Date: Mon, 9 Sep 2013 08:50:57 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 6 września 2013 23:47:44 UTC+2 użytkownik artiun napisał:
> Nie wiem, w którym momencie. Ale te adresy na dole są lokalne!
> http://192.168.0.5
> tak:
> http://192.168.0.1
> http://192.168.1.1

Tak są lokalne, 192.168.0.5 to adres serwera na którym pracuje
fetchmail+dove-cot. Samo GroupOffice pracuje jak najbardziej normalnie
(odbiera/wysyła/sortuje wiadomości).
Problem jest jak wspomniałem - inne programy z których można wysłać wiadomości
np. na zasadzie "Menu Plik -> Wyślij jako e-mail" nie honorują GroupOffice.
Po prostu nie dzieje się nic.
Ale kiedy wydam w wierszu poleceń

rundll32.exe url.dll,FileProtocolHandler
http://192.168.0.5/groupoffice/index.php?r=email/message/mailto&mailto=%1

To okienko do pisania wiadomości otwiera się normalnie - tak jak by należało
tego oczekiwać.

I właśnie o to chodzi - wcześniej z konfiguracją (imap na 192.168.0.5 + smtp na
WP.PL) taką jak ma obecnie GroupOffice pracował Thunderbird i wsio działało
elegancko.
Niestety Thunderbird nie radzi sobie już ilością poczty.

> możesz się dostać na router (własny) - pewnie admin/admin
Nie, na pewno nie ... troszkę inaczej :)

> Dziś robiłem neostradę, spawdź czy wg instrukcji.

Ja mam DSL robiony wg. instrukcji.