Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 07 Sep 2013 06:08:47 +0200
W dniu 2013-09-07 03:05, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 06 Sep 2013 19:54:10 +0200, GAD Zombie napisał(a):

(ciach…)
Z tą normalnością Thunderbirda to też bym się tak bardzo nie rozpędzał… :)

Ma swoje wady, ale w porównaniu z Outlookiem, którego nie trawię, jest
całkiem niezły.

Ja Ci powiem, że mam go (Thunderbirda) już powyżej dziurek od uszu. Swoją
drogą, to się zbieram do spisania wszystkiego, co mnie w nim już nawet nie
irytuje, ale wręcz wqrwia. Lista jest całkiem spora. :D

Sam używam od paru lat. Ma wady, ale znośne ;)

Znośne? Mały przykład - mail z załącznikami. Załączników 10. Wybieram 5 z
nich. Robię drag & drop myszą, by zapisać je na dysku. Zapisuje jeden z nich
(ten „najbardziej wybrany”). Nożeż murwa jego kadź.

Wtrącę się :) Ale teraz rozumiem :) --- Lenistwo z Ciebie wyłazi :) Prawoklik, zapisz wszystkie i wskazanie miejsca :) ALE rozumiem, możliwość jest, więc z niej chcesz skorzystać, i tu Twoja racja. W sensie programistycznym, to parę linijek (może nie testowane jak trzeba).
Mówię o Outlooku celowo, chociaż wiem, że to o wiele więcej niż klient
poczty, ale kupa ludzi używa go tylko do poczty. OE w zasadzie lepszy
nie jest.

Outlook Express - swoje wady ma. Temu nie przeczę. Ale chyba w czasach kiedy
go używałem, to do takiego wścieku, jak Thunderbird mnie nie doprowadził. :D

Tego wynalazku Live Mail czy jak to się zwie, to nawet nie widziałem.

Sympatyczny nawet. O ile nie korzysta się z niego do grup dyskusyjnych. No
sorry - wycięcia oznaczania cytatów znakiem ">", to ja im nie podaruję. :D

A możliwości jest więcej. Ponoć Opera Mail czy jakoś tak jest też
niezły.

Tego akurat nie próbowałem dłużej. Jakoś tak chwilę pooglądałem i mi mocno
nie siadł.

Z płatnych też się znajdzie sporo, np. The Bat był zupełnie
fajny, chociaż obsługa mailów w html u niego była beznadziejna.

Ja prawdę mówiąc - z racji coraz większej potrzeby korzystania z opcji
zadań, kalendarza, etykietowania wiadomości, wracać będę do MS Outlooka.
Tego narzędzia na szczęście nie projektował kompletny kretyn. :)

--
Artur
0 weeks 0 days 5 hours 49 minutes 8 seconds and 915 milliseconds.