Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 06 Sep 2013 22:53:48 +0200
W dniu 2013-09-06 14:32, GAD Zombie pisze:
W dniu 2013-09-02 21:35, Irokez pisze:
Witam.

Pacjent to Windows 7 z jego pocztą. Do kompletu jest sobie kombajn
skanująco-drukujący Samsunga.

Trochę jestem nie w temacie, ale też mam Win 7 i bez takich wynalazków. Do obsługi poczty zainstalowany jest Thunderbird. Działa normalnie. Czy ten komputer musi mieć zainstalowane to coś do obsługi poczty? Nie można przejść na jakiś normalny program pocztowy?

No przeszedł na Outlooka i teraz wszystko działa normalnie (wprawdzie przerost formy nad potrzebami ale co zrobić). Thunderbird sam mam, ale tam wywalał błąd otwarcia wiadomości przy próbie wysłania skanu z poziomu aplikacji Samsunga (skanuj i wyślij email).

--
Irokez