Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 9 Sep 2013 02:02:29 +0200
Dnia Sun, 8 Sep 2013 02:44:13 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> TB jest fajnym progsem, ale miewa(ł) kłopoty z zasobami (tak miałem w
> starszych wersjach, nie miałem sposobności sprawdzić w nowej) przy dużym
> obciążeniu, oraz wkurwiające problemy z zabezpieczeniami... (musiałem
> sczyścić program do imentu i wciągnąć dane z częściowego backupu, szybciej
> poszło)

Miewał?! To bydle po kilkunastu godzinach pracy ze startowych 180MB w ram
wpieprzyć potrafi około 480. Na co? Gdzie? Po co? Skrzynki pocztowe sprawdza
kontaktując się z serwerem stojącym w lokalnej sieci - wszystko po
gigabitowym ethernecie. A ten dostaje zadyszki. O innych kretynizmach
pisałem również w tym wątku. :D

Zapomniałem wspomnieć o jednym kwiatku. Otwieram sobie jeden z folderów w
nowej karcie. Pysznie. Dostaję maila, filtr przerzuca go do owego folderu
docelowego. Klikam na kartę. Ni wuja nowego maila nie widać. Będąc w karcie
klikam w inny folder, wracam do poprzedniego. Tadaaam! Pojawił się nowy
mail. Przepraszam najmnocniej - jakim trzeba być kretynem, żeby to tak
oprogramować?

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]