Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: GAD Zombie <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Date: Sat, 07 Sep 2013 22:23:53 +0200
W dniu 2013-09-07 03:05, Przemysław Ryk pisze:
Z tą normalnością Thunderbirda to też bym się tak bardzo nie rozpędzał… :)

Ma swoje wady, ale w porównaniu z Outlookiem, którego nie trawię, jest
całkiem niezły.

Ja Ci powiem, że mam go (Thunderbirda) już powyżej dziurek od uszu. Swoją
drogą, to się zbieram do spisania wszystkiego, co mnie w nim już nawet nie
irytuje, ale wręcz wqrwia. Lista jest całkiem spora. :D

To czemu nie zmienisz go na inny program? Ja korzystam, bo jego wady mi tak bardzo nie przeszkadzają, a jest przynajmniej darmowy i obsługuje od razu grupy.

Z wad, które mnie najbardziej drażnią, to jego okresowe przywieszanie się bez przyczyny. Tak średnio raz na kilka minut cały TB zawisa (o, właśnie mi to zrobił!) na kilka sekund, po czym nagle działa dalej. Miałem ten problem na starym komputerze z Win XP, teraz to samo jest na Win 8 i Win 7 stojącym obok mnie. Czyli problem nie dotyczy ani sprzętu, ani systemu. Po prostu TB tak ma.

Sam używam od paru lat. Ma wady, ale znośne ;)

Znośne? Mały przykład - mail z załącznikami. Załączników 10. Wybieram 5 z
nich. Robię drag & drop myszą, by zapisać je na dysku. Zapisuje jeden z nich
(ten „najbardziej wybrany”). Nożeż murwa jego kadź.

Nie zauważyłem, ale nie korzystam z d&d, więc może dlatego.

Tego wynalazku Live Mail czy jak to się zwie, to nawet nie widziałem.

Sympatyczny nawet. O ile nie korzysta się z niego do grup dyskusyjnych. No
sorry - wycięcia oznaczania cytatów znakiem ">", to ja im nie podaruję. :D

Ja prawdę mówiąc - z racji coraz większej potrzeby korzystania z opcji
zadań, kalendarza, etykietowania wiadomości, wracać będę do MS Outlooka.
Tego narzędzia na szczęście nie projektował kompletny kretyn. :)

Tia, w pracy mam przymusowo Outlooka 2007. Szajs taki, że mnie przy nim po prostu szlag trafia. Nie zapisuje wszystkich ustawień (np. układu niektórych toolbarów). Wypieprza się regularnie, przeważnie podczas usuwania lub przenoszenia przez d&d mailów między folderami. Praktycznie jak robię porządki w mailach to średnio co 10-ty przeniesiony lub usunięty mail cały Outlook wywala się na amen i sam się każe zrestartować. Wspomniane przez Ciebie wyżej usuwanie znaków ">" z cytatów - Outlook zamienia je na pionowe kreski z lewej i - no naprawdę czuję się jak totalny debil - jak w środek cytatu wstawię parę enterów i chcę napisać coś swojego, to te kreski rozszerzają się wraz z enterami i za ch. nie da się ich z tym miejscu usunąć. Przycisk na toolbardze służący do zmniejszenia wcięcia w tym miejscu nic nie daje. Nie potrafię tego obejsć, a szkoda mi tracić wielu godzin na znalezienie na to sposobu.

I to gówno jest jeszcze płatne.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/