Re: [WINNT] W Adobe Flash nie działa mikrofon

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W Adobe Flash nie działa mikrofon
From: "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl>
Date: Thu, 18 Jul 2013 18:49:37 +0200
Użytkownik "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> napisał w wiadomości news:51e78c7f$0$1449$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości news:51e7134f$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
Ten sam mikrofon z innymi aplikacjami (telefony VoIP itp) działa.
Co trzeba/można zrobić aby Adobe Flash "usłyszał" mikrofon i jak to testować?
Jest jakaś aplikacja do tego lub sposób?
Co jeszcze można/trzeba sprawdzic lub przetestować (czym, jak)?

Możliwe, że któraś z tych aplikacji, przy zamykaniu, wyłacza też mikrofon (miałem taką, trochę co innego wyłaczała, po cichu, nie komunikując, trzeba było ręcznie przywracać). Wyjście z tego może nie być możliwe, ale obejście za to proste, acz ciut uciążliwe - zaawansowana regulacja dźwięku (dwuklik na głośniczku) i tam ptaszyć, jak nie nagrywanie, to odtwarzanie...? I wtedy gadać.

To mogło być to, bo w konfiguracji softu (Realtek) do karty wszędzie było poustawiane że aplikacje NIE mają przejmować na wyłączność, a jak tam zajrzałem po twoim poście, to coś przestawiło mikrofon na "zezwalaj aplikacjom na wyłaczność, a u mnie program "voiperized" stoi zawsze. Tylko teraz muszę sprawdzać czy to była jakaś przypadkowa zmiana czy coś to przestawia.
Dzięki za trop!