Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 15 Jul 2013 00:57:56 +0200

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:1914eqj7mdg4m.1bvzmr3wk8cr1$.dlg@40tude.net...
przycisku. Ostatnim przyciskiem był "Anuluj" w okienku "Postęp nagrywania".
Na pytanie, dlaczego go naciskała, z rozbrajającą szczerością
odpowiedziała: "Jak jest tylko jeden przycisk, to go naciskam i nawet nie
czytam, co jest na nim napisane."

To aż się prosi o podpięcie format c: /autotest :P :P (Tak, wiem, że to z W9x, bardzo niebezpieczne)...
Taka beztroska poraża...