Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sun, 14 Jul 2013 09:41:27 +0200
"Przemysław Ryk" napisał:

A łyżka na to: niemożliwe… Albo ja mam do czynienia z tak nieogarniętymi
użytkownikami, gdyż w każdej sytuacji standardem jest tekst „bo mi tu coś
wyskoczyło i kliknęłam OK”.

Oraz "zalogowałam się eskejpem" - ale takie teksty to z czasów Windows 9x.
Dzisiaj, w dobie laptopów, smartfonów, tabletów i takich tam świadomość użytkowników i -czek jest znacznie wyższa, również w grupie 50+.
I nie, nie jestem z Gdańska ;->

Jeżeli spełniają swoją rolę, to po kiego się szarpać? :)

No nie spełniają. Chyba, że coś przeoczyłem w tym wątku.

BAT swoje robi - Tak? Nie? Masaj? :D

"opcja z timeoutem dziala pieknie, pytanie czy da sie ukryc okno
z odliczaniem?"
Start /B dupa.bat uparcie wyłazi na wierzch, gdyż zawarte w "dupie" polecenie timeout /300 nawet z parametrem /NOBREAK i tak "enables CTRL+C processing" (cokolwiek to oznacza). Start /MIN to tylko pudrowanie syfa.

Masaj