Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 13 Jul 2013 01:21:30 +0200
Dnia Sat, 13 Jul 2013 00:05:40 +0200, JoteR napisał(a):

> "Przeciętna pani Zosia" zobaczy raczej komunikat:
> "...naciśnij klawisze CTRL+C, aby zakończyć..."
> 95 % gospodyń z Gdańska chyba to zrozumie.

JoteR - to z Ciebie większy optymista, niż to się może wydawać… Kiedyś
kumpel napisał testowo taką pierdółkę, która się uruchamiała przy
wylogowaniu. Pierdoła pytała: czy chcesz skasować wszystkie pliki na dysku?
Pod spodem standardowo - OK i Anuluj. OK ustawiało partycji C: atrybut
ukrytej. Jak myślisz - w ilu przypadkach na 10 pacano w OK? :)

> A wracając do adrema, coś mi się z dawnych czasów kojarzy, że pliki .bat i
> cmd można było uruchamiać w trybie "cichym", bez wyświetlania okna konsoli,
> jakiś przełącznik /B czy cuś. Sam to stosowałem w loginskryptach, żeby nie
> stresować logujących się użytkowników domeny, ale chyba od czasów W2k coś
> się pozmieniało, bo batch z net use i timeout pod Windows 7 uparcie wyłazi
> na wierzch. Swoją drogą, w dobie rozmaitych autoitów czy mortscriptów, komu
> się chce bawić z siermiężnymi plikami wsadowymi.

Jeżeli spełniają swoją rolę, to po kiego się szarpać? :)

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]