Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 13 Jul 2013 00:59:22 +0200
W dniu 2013-07-04 00:38, Leon Mazurek (inny) pisze:
W dniu 2013-07-03 22:18, Przemysław Ryk pisze:

Nie lepiej ten pascalowy programik zastąpić po prostu poleceniem
wait?[1] :)

Jest wait w konsoli? U mnie w Win7 nie dziala. Tez mi zawsze tego brakowalo,
wiec uzywalem dlugiego pinga ;-)

Kurtka - przepraszam - my fault. Pokićkało mi się nieźle. :D Polecenie to:
timeout

Odliczanie TIMEOUT można przerwać, a mojego CZAKAJ nie.

Leo

Ale sobie zabawę urządzacie, posty kolejne. Co zatrzymać i jak? Kto jest na tyle (mało estetyczny), by dla takich potrzeb wyświetlać konsolę na ekranie? Jeśli nie ma bezpośredniego okna to co zatrzymujemy? Ma być dla 'ludzi', czy dla admina? To po co razić tym w oczy?

--
Artur
3 weeks 5 days 7 hours 49 minutes 53 seconds and 947 milliseconds.