Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 14 Jul 2013 03:41:16 +0200
Dnia Sat, 13 Jul 2013 02:20:22 +0200, JoteR napisał(a):

> Właśnie - kiedyś. Dzisiaj 95 % gospodyń z Gdańska lata z fajfonem czy inszym
> androidem i siłą rzeczy kojarzy dużo więcej, niż dawna "przeciętna pani
> Zosia", dla której jednostka centralna (Mac IIci) była - cytuję: "podstawką
> pod telewizor do Pekintosza"

A łyżka na to: niemożliwe… Albo ja mam do czynienia z tak nieogarniętymi
użytkownikami, gdyż w każdej sytuacji standardem jest tekst „bo mi tu coś
wyskoczyło i kliknęłam OK”.

> No nie spełniają. Chyba, że coś przeoczyłem w tym wątku.

BAT swoje robi - Tak? Nie? Masaj? :D

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]