Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] mapowanie dysku sieciwego po restarcie
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 13 Jul 2013 01:04:30 +0200
A wracając do adrema, coś mi się z dawnych czasów kojarzy, że pliki .bat i
cmd można było uruchamiać w trybie "cichym", bez wyświetlania okna konsoli,
jakiś przełącznik /B czy cuś. Sam to stosowałem w loginskryptach, żeby nie
stresować logujących się użytkowników domeny, ale chyba od czasów W2k coś
się pozmieniało, bo batch z net use i timeout pod Windows 7 uparcie wyłazi
na wierzch. Swoją drogą, w dobie rozmaitych autoitów czy mortscriptów, komu
się chce bawić z siermiężnymi plikami wsadowymi.

Dobrze Ci się kojarzy. Ale do tego celu nie trzeba zewnętrznych narzędzi od czasów w2k. Jeśli piszesz 'cuś' to sprawdź chociażby WSH (.js, .vbs), aktualnie promowany PowerShell.

--
Artur
3 weeks 5 days 7 hours 54 minutes 33 seconds and 923 milliseconds.