Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Sun, 30 Jun 2013 23:52:06 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:51d0a200$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
ano wlasnie - dla Ciebie;
( _statystycznie_ pozytywny - Th taki nie jest, co latwo sprawdzic w sieci;
(...)

U mnie jest różnica taka - OE uruchamia się z dość mocarnym bagażem ok 5 sekund może, a może krócej... TB z małym katalogiem (jeden IMAP) uruchamiał się sekund ok. 20 (możliwe, że następne uruchomienia będą krótsze, nie przeczę). Może i jest lepszy, ale ja jednak wolę, aby program uruchamiał mi się 5 sekund. Nie mam w nim wszystkiego. Np. kolorowania cycatów, które mnie jest po prostu niepotrzebne, radzę sobie bez tego. yEnc... aj, to Dialog ma...bogatsze filtrowanie - prawie wystarczy mi to, co tu mam. Do dziś nie rozwiązano problemu QP, z którym OE ma kłopot. Ale ostatecznie o pozostaniu w OE zadecydowała chyba największa ze wszystkich programów odporność na niewłaściwą/brak deklaracji charsetu i skutki z tego wynikłe. Kosztem kilku małych niewygód, nie zamęczam wzroku rozszyfrowywaniem krzaków. I jest to chyba najstabilniej działający program w systemie, jaki mam. Tak, działa stabilniej od TB nawet. Przy czym ja nie postponuję TB. Jego świetne skąd-inąd możliwości akurat mało mi się przydają. IMAP-a, a nawet HTTP, którego nie potrafię powiedzieć, czy widziałem w inych programach (mętnie mi chodzi, że to dawny interfejs do poczty MSN.COM, czy coś w tym typie... ale to chyba dawno temu i nieprawda), mam jak najbardziej, IMAP działa bardzo ładnie... Mnie się wydaje, że jeśli ktoś używa programu, do którego bardziej się przyzwyczaił, nad którym lepiej panuje, to choćby błędów przy korzystaniu mniej robi...