Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 30 Jun 2013 18:01:58 +0200
Przemysław Adam Śmiejek in news:51c5cb26$0$1225$65785112@news.neostrada.pl
[....................]
OE zawsze na UseNecie był synonimem badziewia i Zbioru Błędów :D Dlatego ogólnie mnie dziwi tak wielki nim zachwyt, że ktoś woli instalować wirtualnego XP ku temu.

jesli pokazesz mi (chocby statystycznie pozytywny) stabilny soft do obslugi i poczty , i grup - chetnie skorzystam ( -> ze szczegolnym uwzglednieniem TBat, o ktorego obsludze grup wiem,ale troche, natomiast brak mi miarodajnych opinii stalych uzytkownikow). ja bym nie powiedzial, ze jest zachwyt nad oe, raczej do glosu doszedl - po kilku latach swoistego "szpanu" negacyjnego w grupach dysk - zdrowy rozsadek: po prostu OE dziala - i grupy, i poczta, do tego: prosty jest, a jak okazalo sie, tego w zasadzie potrzebuja uzytkownicy.