Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 13:47:21 +0200
W dniu 23.06.2013 11:06, JoteR pisze:
"Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
No akurat profil TB tak samo możesz synchronizować.
Ale ja nie chcę używać TB. Napisałem to już kilka razy, może niewyraźną
czcionką?

I nie używaj. Tylko rozumiałem, że rozmawiamy o ,,dlaczego lepiej mieć OE na maszynie wirtualnej z XP zamiast TB natywnie''.

I nie potrzebujesz do tego maszyny wirtualnej.
Też napisałem - mam ją i tak praktycznie cały czas odpaloną. I to
bynajmniej nie ze względu na OE.

Cytat:
=================

> (Windows Live Mail) ?
Po 2 miesiącach użerania się z tym hmm... czymś, utworzyłem maszynę wirtualną, postawiłem na tym XP i znów mam starego, dobrego OE
=================

Ja tam zrozumiałem, że postawiłeś maszynę wirtualną z powodu OE, mając dość użerania się z WLM.

Ale synchronizowanie plików z poczty pobieranej przez POP3
to trochę jak drapanie się po lewym uchu prawą ręką, skoro
powstał ku temu IMAP.
Abstrahując od tego, że moje podstawowe konto nie może być IMAP (serwer
nie umie),

I nie umie naumieć? To może podpiąć go pop3 do Gmaila, a potem Gmaila imapem?

to o ile pamiętam, wątek dotyczy zupełnie czegoś innego.

No ale ewoluuje. Omawiamy różne kwestie, jak to w ramach dyskusji.

Pedeefy zmieniły się na mało czytelne, postrzępione bitmapy. Zarówno na
podglądzie, jak i na wydruku. Wtyczka się nie zmieniła, zmieniła się
wersja FF. Z prób przeprowadzonych później - instalowanie kolejno AR
9.5, X, XI a nawet FoxIt nic pozytywnego nie wynikło. Ja wiem, że
fanbojom FF i ogólnie Mozilli ciężko przyjąć do wiadomości, że winna
mogła być ich Wspaniała Przeglądarka ale fakt pozostaje faktem - wersje
wcześniejsze działały (przynajmniej pod tym względem) prawidłowo.

No to jakieś kosmiczne opowieści są. Jeżeli wtyczka była Adobe, a nie ta podłożona przez Firefoksa, to zupełnie nie widzę jak wersja FF mogła wpłynąć na jakość renderowanych PDFów.

--
Przemysław Adam Śmiejek