Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 09:47:23 +0200
Dnia Sun, 23 Jun 2013 07:41:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

(ciach…)
> Hm... A na czym ten problem polegał? Piszesz niżej o wtyczce PDF.... Nie
> było to przypadkiem wtedy, gdy do Firefoksa dołączono własne
> wyświetlanie PDF? Może wyświetlanie PDFów przejął Firefox zamiast Adobe?
> I wystarczyło przestawić w ustawieniach inne skojarzenie z PDFem?

Może wystarczyłoby przy instalacji aktualizacji, by Forefox się spytał
usera, czy ma ustawienia podmienić na nowe, czy zostawić wszystko tak, jak
jest? Jeżeli faktycznie to było źródłem problemu.

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]