Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 01:04:59 +0200
Dnia Mon, 24 Jun 2013 08:43:26 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> W takim wypadku to byłby przydatny IMAP + filtry albo po prostu IMAP +
> przekierowania już na poziomie serwerów, żeby wrzucać wszystko na 1
> konto albo w kliencie albo już na etapie dostarczania. Ja np. mam konto
> na onecie z dawnych czasów. Nic już na nie nie przychodzi, ale na
> wszelki wypadek właśnie przekierowałem je na GMaila.
>
> Znaczy jeśli babka korzysta z 1 punktu, z 1 kompa, to pop3 jest spoko.
> Ja np. mam pocztę na telefonie, na dwóch komputerach swoich oraz
> Wszędzie Tam Gdzie Siądę w terenie. Mam więc w sumie trzy skrzynki:
>
> a) moją firmową, na GMailu

> [...]

Dla mnie to jest proste. Albo inaczej w sumie - jeżeli zdecydują się na moje
usługi, to życie również użytkowników może stać się prostsze pomimo
początkowego wierzgania i stawania okoniem. Do wyboru jest: albo sprawdzamy
i ustalamy co i jak powinno funkcjonować i wdrażamy rozwiązanie, które tak
będzie działać (koszt wdrożenia X + miesięczne utrzymanie Y), albo ja mam
utrzymywać funkcjonujący obecny stan rzeczy (nie ma kosztu X, koszt
miesięcznego utrzymania to Y×4, bo przecież żadnej dokumentacji nie ma). Nie
pasuje oferta - niech to robi syn kuzyna brata za 50 PLN rocznie. Po takiej
akcji moja oferta zostanie rozważona szybciej, niż się to zleceniodawcom
wydaje. :D

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich.       ]
[                                                            (A.M. Fredro) ]