Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Wed, 8 May 2013 02:31:52 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości dnt8g5tgvmzu.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:dnt8g5tgvmzu.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Ściągnięcie... zwłaszcza, gdy są straty na pakietach :))
To już lepiej "dla potomności", gdy wszystko gra...

Ściągałem przy dochodzących do 50%, jak mi UPC wariowało dokumentnie. 2MB
jeszcze jakoś przeszły. :)

Ściągać to można i po kawalusiu, zwłaszcza pliki, zejdzie 100 kilo, ryp, wznowienie, następne 100 kilo, ryp, wznowienie... i tak może nawet da się przemęczyć. Z pocztą gorzej, ale nominalnie spływ jest szybszy, to i szansa większa... sam przy 90% kilka rzeczy przeciurkałem, myślałem, że się zesram. W drugą stronę gorzej, wolniej, a i wznawianie jest mniej chętne... Zerknę na program przy okazji, ale to jak się przebujam ze wszystkimi niuansami innych spraw, lub jak okaże się przydatny :)