Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Tue, 7 May 2013 16:09:43 +0200
Anerys in news:518902ed$0$26691$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:5188ed28$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
" Podczas komunikowania się z serwerem nastąpiło przekroczenie limitu czasu.
[.....]  Numer błędu: 0x800CCC19 "
Google podpowiadaja, ze to typowe info OE przy zbyt duzych zalacznikach.
Podkreslam: do wczoraj bylo w tej sprawie wszystko i calkowicie ok. Nagle
trrrach.
Ja pchałem załączniki w jednym kawałku ponad 700 MB, dochodzi narzut na kodowanie. Młóciło dyskiem straszliwie, pamięci zeżarło więcej, niż
można.  Ale poszło bez przerw w jednym kawałku.
Czy to mozliwe, ze artysci w vectrze znow cos u siebie "udoskonalili" i to
ma wplyw na odrzucanie poczty z mega zalacznikiem np. 2.5 MB?
Możliwe. Sprawdź straty pakietów na trasie do serwera poczty (ping -n 100 adres.serwera, ilość odpowiedzi wskaże procentowo straty, dodatkowo polecenie wyświetli też własne podliczenie), jeśli przekraczają 10%, to zrób traceroute (tracert adres.serwera) i zobacz, na którym skoku i czy, pojawiają się gwiazdki (każdy jest badany 3 razy, gwiazdka oznacza brak odpowiedzi), lub mocno skacze czas propagacji, sprawdź kilka razy, jeśli gwiazdka będzie się powtarzać w jakimś miejscu, przepinguj ją. Ja miałem takie klocki, gdy mi padł modem kablowy i już na bramie były staty.

dzieki, to moze jest trop. Bo byl taki moment, jeden jedyny, tzw. 55ta proba wyslania listu z zalacznikiem wstrzasajacym 1.8 MB - i z jednego z kont OE wyslal. Raz udalo sie. Czyli: mozna zalozyc, ze nagle straty pakietow staly sie chwilowo nikle.

Jak jest teraz: pingowalem dwa serwery smtp, jeden 16% drugi 14% strat. To jest dla OE az tak duzo, ze wywala blad?? Pewnie tak, skoro - tak...

ok, posprawdzam wieczorem dalej.