Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 8 May 2013 19:58:14 +0200
Dnia Wed, 8 May 2013 15:25:49 +0200, 1634Racine napisał(a):

> teraz tylko krotko, bo brak czasu:
> bardzo dzieki za wyczerpujaca zwrotke, w dwa dni "obrobie" sie z zajeciami i
> tworczo przerobie to, co napisales, ale... moze juz dzisiaj w nocy uda mi
> sie.

Proszę uprzejmie. :)

(ciach…)
> [...]
> jak znam vectre, to powiedza mi, to, co mowia, gdy juz reklamowalem,ale
> tylko  _szybkosc_ internetu wifi (bo nijak sie ma do tej z podpisanej
> umowy): że mam szybkosc mierzyc gdy jestem podpiety kablem do
> modemu-routera, a nie gdy jestem prawdziwie wifi :) :) A najczesciej jestem,
> do licha,  w odleglosci 2-3 metrow od routera, bez scian dzialowych; mozna
> zdechnac ze smiechu, gdy sie z nimi rozmawia; ciagle przestoje w tv-kablowej
> i faktycznie - szybkosc sieci... Dobra, w nastepnym poscie dam tez pare slow
> i o szybkosci, moze mi doradzicie jakas sile merytoryczna w rozmowie z

Akurat odnośnie sprawdzania szybkości łącza będąc wpiętym po kablu, to się
zgodzę, bo tu sporo może zależeć od access pointa. U znajomych miałem
sytuację, że przy ustawionym WPA2-PSK i jednym wpiętym po wifi laptopie nie
szło na nim wyciągnąć więcej niż 12 Mbit. Wpięcie się kablem w ten sam
router-access point i transfery okazywały się takie, jak być powinny.

[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich            ]
[ naprawienia.                                        (znalezione w necie) ]