Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:50:44 MET DST

On 29 Aug 2000 22:45:38 GMT, Tomasz Leszczynski
<zeton_at_ornak.waw.pdi.net> wrote:

>Ale nie sa one tajne przez poufne. Tresc umowy jest publicznie znana,
>przedyskutowana i obszczekana (sam tez szczekalem) - nikt nikogo nie zmusza
>poza sytuacja totalnej bryndzy w zakresie dostepu do Internetu. W tych
>warunkach SDI i umowa do niego jest OK :-)

Pewnie, jesli kiedys nie mozna bylo dostac szampana w sklepach, ludzie
zadowalali sie winem marki Wino. Tylko czy to jest sensowne?

>Ja tam znajomosci w tepsie nie mam i mimo, ze mnie pare razy oszukali to SDI
>jednak po bojach wywalczylem (poczatkowo pomineli mnie w kolejce). Jest

No wlasnie - po bojach. A ilu czekajacych nie chce/nie umie sie
dobijac?

>przerost popytu nad podaza - nie ma sie co dziwic dantejskim scenom i
>zadeptanym staruszkom ;-)

Eee tam, dantejskich scen nie ma, bo przeciez nie wynikaja sytuacje w
stylu 'HiSy rzucili!' Na ogol nie sposob sie dowiedziec kiedy i w
jakiej kolejnosci bedzie obsluzona twoja dzielnica/ulica/blok.

>Pretensje oczywiscie do "tych na gorze"...

Czyli do kogo? Takie spychanie odpowiedzialnosci prowadzi donikad.

GSN