Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 18:08:59 MET DST

Tak przy okazji: nie wiem jakie w3cache dla SDI :-)

Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

: Pewnie, jesli kiedys nie mozna bylo dostac szampana w sklepach, ludzie
: zadowalali sie winem marki Wino. Tylko czy to jest sensowne?

O kurcze. A co chcesz zrobic? Rzucic jajem w ministra zeby zniosl koncesje
na Internet? Jak wiesz mamy _przejsciowe_ trudnosci na linii dostepu do
Internetu i tak ma byc. I co ja Ci poradze? Mam sie przypiac lancuchem do
kaloryfera w min.lacz.? Chcialbym ale jakby mnie uczniowie w teleekspresie
zobaczyli to by mi sie potem glupio po szkole chodzilo :-)

Zyjemy w kraju w ktorym powstaja jak grzyby po deszczu kluby wielbicieli
Internetu ktore amatorsko przylaczaja sie do sieci. To o czyms swiadczy (o
tym samym o czym swiadczyl przepis na produkcje swiec i mydla w pismie "Zrob
to sam" wydawanym za socjalizmu :-)

:>Ja tam znajomosci w tepsie nie mam i mimo, ze mnie pare razy oszukali to SDI
:>jednak po bojach wywalczylem (poczatkowo pomineli mnie w kolejce). Jest

: No wlasnie - po bojach. A ilu czekajacych nie chce/nie umie sie
: dobijac?

TAK MA BYC. Spoleczenstwa ten problem NIE INTERESUJE wiec wladza robi CO
CHCE. Spoleczenstwo interesuja jakies "gupoty" (nie pamietam co jest ostatnio
na topie) i nie chce pytac telekomunikacyjnych szamanow z rzadu po co sa i
do czego sluza koncesje na Internet? O koncesjach na telefonie juz nie
wspomne.

Koncesje to zreszta tylko kawalek problemu - drugi, pewnie daleko wiekszy to
faktyczny monopol telekomunikacji polskiej. Monopol pracowicie hodowany
przez 10 lat. Ta hodowla bedzie sie nam odbijala przez dziesieciolecia. I
co?

:>Pretensje oczywiscie do "tych na gorze"...

: Czyli do kogo? Takie spychanie odpowiedzialnosci prowadzi donikad.

Tez jestem dokladnie tego samego zdania. Winni to AWS, UW, SDRP, PSL i kto
tam jeszcze biernie przygladal sie jak min.lacz. robi co chce. Minister
Zielinski - najdluzej panujacy krol polskiej telekomunikacji i uparty
piewca monopolu byl z PSL. Oto jest glowa "zdrajcy". I co teraz?

: GSN

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)