Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:47:03 MET DST

Dnia 2 Sep 00 o godz. 17:12, Jacek Rzeuski napisal(a):

> Jest używana inna technika transmisji. Chyba, że znasz modem na łącze
> dzierżawione pracujący z 2B1Q-160kb/s. Ja o takim nie słyszałem.

Jezu, przeczytaj jeszcze raz, ale DOKLADNIE, co ja napisalem.
Nie chodzi mi o roznice miedzy warunkami dla SDI i dla dzierzawki!!!
Mowa byla o czyms takim:
1) facet sklada wniosek o SDI
2) odpowiedz - brak warunkow technicznych
3) facet sklada wniosek o dzierzawke do providera
4) nagle znajduja sie warunki techniczne *dla SDI* (nie dla dzierzawki!!!!)
Co na to powiesz???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl