Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 13:39:18 MET DST

newrom_at_rp.zax.pl (Roman Niewiarowski) writes:

> Oczywiscie ze nie jestem pewien bo tego typu informacji wyciagnac sie od TP
> nie da. Natomiast tak sie zastanawiam dlaczego inni operatorzy np IPartners
> nie daje lacz po 200zl, IMHO bo sie im to nie oplaca.

Ale zdaje sie ze po 300 zl juz ktos daje.

> Do tepsy mam pretensje tylko o zarzynanie rynku. Co do dumpingu to.. jakos
> nie moga pojac zeby SDI w tej cenie moglo pokryc koszty, zwlaszcza w wypadku
> gdy TP twierdzila iz dostep do internetu robia po kosztach albo nawet do
> niego doplacaja (jakies pol roku temu wypowiadal sie dyr na konferencji
> prasowej).

To wsadzilbym raczej miedzy bajki.
Oplaty spokojnie moga pokryc koszty z odpowiednim zapasem. Nawet jesli
oplata instalacyjna nie pokryje kosztu sprzetu, to abonament to zalatwi
w krotkim czasie. Koszty stale zwiazane z SDI sa niewielkie. Jesli
udostepnianie PVC w FR z CIR=0 do internetu im sie oplaca, to SDI im sie
tym bardziej oplaca.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator