Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 21:33:19 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Jak na razie Polpak-T nie jest odrebna firma, a jednostka organizacyjna TPSA.
> Wiec TPSA nie "udostepnia" mu zadnych kabli.
> TPSA po prostu korzysta z faktu, ze jest zarowno operatorem
> telekomunikacyjnym, jak i ISPem, i dlatego moze oferowac dostep do Internetu
> po laczach, ktore juz posiada jako operator tel., a inni ISP nie maja takich
> mozliwosci. Mam jednak watpliwosci co do tego, czy jest to *nieuczciwa*
> konkurencja.

Wiecie, ja mam takie wrażenie patrząc na tą dyskusję że jakby spadł
meteoryt i pół Polski by zginęło to tez by była wina Tepsy. I jak
krowy by przestały dawać mleko to też. Tepsa źle to, tepsa źle
tamto. Netia ma możliwości uruchomić analog SDI i jakoś tego nie
robi. Zastanawiające, nie ? Zamiast korzystać z tego co jest to
marudzicie.

Alex

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling    |   *