Re: Lenie w onecie

Autor: Rafal Rybinski (Rafal.Rybinski_at_nask.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 14:42:55 MET DST

On 30 Aug 2000, Jaroslaw Rafa wrote:

> To racja. Jakos wydawalo mi sie, ze czlowiek ktory to pisal, takowy dostep
> ma. Jezeli nie mam racji, to ocvzywiscie moja rada na nic sie nie zda.

> Tak, ale czlowiek pytal co ma zrobic w sytuacji gdy mimo kilku interwencji
> onet _nie chce_ przestac przysylac mu tych maili! To wtedy tylko je
> wyrzucac...
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Ja juz wczesniej napisalem, najlepiej zalozyc regulki na netszkape (tego
klienta uzywa autor postu z aktualnym problemem) i wsio. Jesli korzystalby
z linuxa to mozna skorzystac z odpowiednio spreparowanego skryptu
wywolywanego w ppp-up , a sprawdzajacym konto bylby program w stylu
fetchmail.

Pozdrawiam.
kangur_at_nask.pl