Re: Jakie w3cache dla SDI ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:29:30 MET DST

Dnia 1 Sep 00 o godz. 21:57, Roman Niewiarowski napisal(a):

> Czy TPSA umozliwia uruchomienie konkurencyjnej uslugi ?
> Jeszcze nie slyszalem aby komukolwiek udala sie taka sztuka jak otrzymanie
> zgody na ustawienie czegos podobnego do HIS w w centrali telefonicznej.

Ale nie jestem pewien, czy operator telefoniczny powinien miec obowiazek
wpuszczania innych firm na swoje centrale. Fakt, w Stanach ostatnio uchwalili
takie prawo, ale co z tego? W Stanach kazdy moze np. posiadac bron, a wcale
nie jestem przekonany ze to jest sluszne prawo.
Naprawde nie widze w tym jakiejs wielkiej nieuczciwosci...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl