Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...
From: Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl>
Date: Mon, 8 Jun 2020 14:37:04 +0200

"Piotr Gałka" rbd9en$l8c$1$PiotrGalka@news.chmurka.net

nie byłem pewien po której stronie 25W jest prawdziwa wartość.

Otóż to -- nie wiedziałeś, czy zmniejszenie
napięcia zmniejszy moc czy zwiększy.

Skleroza czy celowe mijanie się z faktami?

Przecież wartość trochę większa od 25W nadal jest mniejsza od 50W.

Coś w ogóle wiesz o diodach?

Co nieco wiem, ale nie na tyle aby wiedzieć ile dokładnie wynosi spadek na białej diodzie i dlaczego.

~3 V -- JF pisał... ;) Na kolorowych mniej...

Około 3 to nie jest dokładnie 3.
Wyraźnie napisałem, że nie wiem ile dokładnie.
Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

Zastanów się jakie założenie co do napięcia na diodzie wynika z założenia, że spadek napięcia z 12 do 11 da około 2 krotny spadek prądu?
P.G.