Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LEDki oświetleniowe...
From: Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl>
Date: Mon, 8 Jun 2020 14:41:14 +0200

Czyli przy obniżeniu do 11V prąd spada mniej niż o połowę i mój szacunek 25W był lepszy od dokładnego wyliczenia niezwykle upierdliwego pytającego :)

Był gorszy -- nie wiedziałeś, czy moc spadła, czy wzrosła w efekcie spadku napięcia...

Na prawdę uważasz, że mówiąc około 25W mogłem mieć na myśli wartość większą od 50W?
Czyli jakaś ujemna moc to dla Ciebie tak samo około 25W.
W takich warunkach nie da się dyskutować.
P.G.