Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: User <no@spam.com>
Date: Tue, 19 May 2020 14:58:41 +0200
Natomiast drugi model hub'a, który mam jest z PD. Tam też dwa dyski nie
poszły, ale jak wpodłączyłem go przez PD do powerbanku to już jak
najbardziej, dyski poszły.
Przepraszam, że tak marudzę, ale doszedłem do wniosku, że tak naprawdę nie rozumiem
co znaczy praktycznie:
"zasilanie komputera przez HUB w technologii pass-through dzięki Power Delivery"
z opisu na stronie:
https://allegro.pl/oferta/hub-adapter-green-cell-gc-usb-c-7w1-usb-hdmi-sd-pd-8731906367
Wujek Google nie pomógł  :-(

Co to znaczy, że "podłączyłeś swojego huba przez PD do powerbanku" ?
Wydawało mi się, że wiem, ale teraz mam watpliwości.

Zakup aktywnego huba USB type-C  bez PD lub pasywnego z PD  nie będzie łatwy. Zastanawiam się, czy eksperyment z połączeniem powerbanku z hubem pasywnym (bez PD) przez jedno z jego wyjściowym USB-A dałby taki efekt jak u Ciebie, czyli że dwa podłączone
dyski by poszły.