Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: User <no@spam.com>
Date: Tue, 19 May 2020 06:02:44 +0200
W dniu 19.05.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze
Większość współczesnych usb-c pozwala na pobór dużo większego prądu (i
mocy, bo napięcie też może być wyższe) niż standardowe usb 3.0, więc na
ogół nie ma osobnego zasilania. MZ. jak korzystasz z gniazda usb-c to i
kilka zewnętrznych dysków to udżwignie.

...ale to co idzie przez usb-c z laptopa powinno starczyć na parę dysków.
I to jest odpowiedź, na którą czekałem, bowiem już wczoraj o 17:17 pytałem:
"Czy nie bywają huby podłączane do USB Type-C aktywne lub czy one już "z definicji" są aktywne? " Pewnie moje sformułowanie "z definicji aktywne" było mało precyzyjne, ale właśnie chodziło mi
o to, o czym piszesz,

Skąd w ogóle pomysł, że dysk nie będzie Ci działał na pasywnym hubie?
Bo takie informacje są w Internecie, np. tutaj:
https://www.morele.net/wiadomosc/przedluzacz-usb-aktywny-czy-pasywny-jak-wybrac/2114/
A Ty skąd wiesz, że pasywny wystarczy?
Mylisz przedłużacz z hubem. To 2 równe urządzenia.
Nie pomyliłem, tylko podałem link do  błędnej strony. Miałem podać link do strony:
https://www.euro.com.pl/artykuly/wszystkie/artykul-hub-usb-aktywny-czy-pasywny-poznaj-roznice.bhtml
Sorry, spowodowałem zamieszanie.

huby, że tak intensywnie mnie przekonujesz
żeby nie kupować huba aktywnego ?. W końcu to moje pieniądze i mogę
kupić co chcę.
To jak będziesz miał następnym razem pytanie, to proponuje, napisz takie
zatrzezenie, że nie intersują cię logiczne argumenty i wiedza, a chcesz
dostać co chcesz bo tak i już. Nikt nie będzie wtedy przekonywał
Z tym się nie mogę zgodzić, bo napisałem to _w wyniku dyskusji_ z Uncle Pete, w której mnie nie przekonał.

Ale przyznaję, że mnie poniosło, za co Ciebie i przede wszystkim Uncle Pete, przepraszam.

Dla mnie to koniec tematu. Dziękuję za wszystkie posty.