Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 May 2020 09:05:37 GMT
On 2020-05-19, User <no@spam.com> wrote:
> Oglądałem podane przez Ciebie USB-C PD i nie widzę tam zewnętrznego
> zasilania, ani w opisie,
> ani na rysunku. W opisie także nie ma nic na temat podłączania dysków
> bez własnego zasilania.

Jest coś co sugeruje, że da rady:
"Szybkie ładowanie telefonu oraz zasilanie komputera przez HUB w
technologii pass-through dzięki Power Delivery"

Czyli taki tryb jak ten mój o którym pisałem. Skoro, można tym hubem
zasilać podłączonego do niego laptopa to wydaje się, że dyski też
powinny być zasilane, ale upewniłbym się u spredawcy.

--
Marcin