Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 May 2020 07:53:04 GMT
On 2020-05-19, User <no@spam.com> wrote:
> W dniu 19.05.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze

> I to jest odpowiedź, na którą czekałem, bowiem już wczoraj o 17:17 pytałem:
> "Czy nie bywają huby podłączane do USB Type-C aktywne lub czy one już "z
> definicji" są aktywne? "
> Pewnie moje sformułowanie "z definicji aktywne" było mało precyzyjne,
> ale właśnie chodziło mi
> o to, o czym piszesz,

> Nie pomyliłem, tylko podałem link do  błędnej strony. Miałem podać link
> do strony:
> [...]

Nie, czekaj :) Ponieważ zachowałeś się bardzo elegancko, to postanowiłem
przetestować huby usb-c, które mam i najwyraźniej nie jest to do
końca prawda, co wczesniej napisałem. To "nie do końca dotyczy" huba bez PD.
Mam taki jeden i gdy podłączyłem go do Dell'a XPS, to nawet dwa dyski na
tym nie poszły.

Nie wiem, czy to kwestia hub'a czy owego Dell'a.

Natomiast drugi model hub'a, który mam jest z PD. Tam też dwa dyski nie
poszły, ale jak wpodłączyłem go przez PD do powerbanku to już jak
najbardziej, dyski poszły. Wnioski są MZ takie:

1) sprawdź swojego laptopa, czy gdzies w instrukcji stoi, że to złącze
usb-c może dostarczać większy prąd.

2) lepiej celuj w huby, które mają to usb-c PD i ewentualnie dopytaj
sprzedawcy, czy to może służyć jako złącze do zasilenia huba.

Teraz dla odmiany, ja przepraszam za wprowadznie w błąd.

--
Marcin