Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: User <no@spam.com>
Date: Wed, 20 May 2020 10:56:46 +0200
Jak wcześniej pisałem, rozważam takżę zakup aktywnego huba podłączanego do USB-A, ze świadomością, że transfer będzie wolniejszy. Możliwość równoczesnego używania kilku dysków zewnętrznych jest obecnie dla mnie ważniejsza niż szybkość transferu.

Z ostatnich informacji z Internetu mogę wnioskować, że na to czy hub udźwignie więcej dysków czy nie, może mieć wpływ jak mocny jest zasilacz. Właściwie, to pewnie nic
dziwnego, ale ja niestety się na tym nie znam.
Pytanie: czy gdzieś w necie można znaleźć prosto przedstawione informacje pokazujące
jaka jest zależność pomiędzy parametrami zasilacza a możliwościami huba?
Dodatkowym problemem może być to, że w opisach hubów nie ma dokładniejszych
parametrów zasilacza. Ale jeśli w przypadku jakiegoś huba wygląda to ogólnie dobrze,
to o szczegóły można zapytać sprzedającego/producenta.