Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: User <no@spam.com>
Date: Wed, 20 May 2020 12:44:15 +0200
W dniu 20.05.2020 o 11:58, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]

Te dyski masz już w obudowach, czy dopiero będziesz dokupywał?
3,5'' czy 2,5''?
Z wyjściami USB C, USB B czy USB A?
3.0?
Z wyjściami eSata?

Mam 5 dysków w oryginalnych obudowach z oryginalnym kablem Type-A po stronie laptopa każdy. Są to dyski HDD 2,5" WD Elements kupione w Komputroniku, o różnych pojemnościach (USB 3.0). Mam na nich zapisane ważne rzeczy i muszę dokonać porównania/analizy tych zapisów. Jest ich dużo i nie ma możliwości nawet chwilowego przekopiowania na jeden dysk. Stąd możliwość równoczesnego podłączenia kilku dysków (im więcej tym lepiej) jest dla mnie teraz
kluczowa.

P.S. Dlaczego stosujesz tak dziwny sposób cytowania?